fredag, april 17, 2009

Har fallit för frestelsen - twittrar

Trodde jag skulle kunna motstå twitter-frestelsen. Tyvärr icke så. Började för några minuter sedan. https://twitter.com/RolfKNilsson
Ska testa under några veckor om det kan vara värt besväret.

Har varit en intensiv vecka i Riksdagen. Vårpropositionen har tagit sin tid. Centermegafonen "Gotlänningens" chefredaktör sur för att jag inte hade ett pressmeddealnde klart direkt när proppenkom. Det skulle jag kunnat ha, men i så fall had ejag inte haft en aning om vad som stod i proppen. Som ledamöter i riksdagen fick vi proppen i samband med att Anders Borg presenterade den. Jag vet inte hur snabbläsande centerredaktören Bofride är - men för mig tar det lite tid att läsa igenom de faktasprängda sidorna. Och så passar hon på att ge gotlandscenterns ständige riksdagskandidat Lars Thomsson beröm för hans valkampanj 2006. Thomsson, mannen som ser Nord Stream som ett enormt "fredsprojekt".